Det blir en LILLEBROR!

Igår var vi på ultraljud och det visade sig att det är en lillebror som bor i magen! Vi fick se en liten snopp!
Anders hade gissat rätt den här gången med, precis som med Thelma. Jag verkar dock inte ha någon känsla alls för vad jag bär i magen...



Man ser inte snoppen på bilderna, men vi kunde klart och synligt se den när barnmorskan visade rumpan!
Beräkat datum är nu den 10 september och lillebror ska heta John. Allting så bra ut med och det var ju huvudsaken. Nästa ultraljud blir om ca 6 veckor då de ska undersöka flödet i bland annat navelsträngen.

Idag ska jag roa mig med att sortera babykläder, alla små flickkläder ska delas upp i två högar, spara som minnen och sickat till second-hand.


Kommentarer
Postat av: Sara
2010-04-15 @ 22:02:01 URL: http://snorsk.blogg.se/

Åh vad härligt! :-D En av varje, det är ju perfekt!

Hoppas Thelma piggat på sig efter magsjukan, inget kul alls ju! :-( Vi har också haft vårvarianten, men nu hoppas jag det är avklarat!

Ha det bra, kram Sara

Postat av: Anonym
2010-04-18 @ 10:26:38 URL: http://trollfagn.blogspot.com

vikken liten snygging! Roligt att se bilder på lillgossen, fantastiskt hur den tekniska utvecklingen går framåt!

Kraaaam Ezeret


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!