avslutningen på Operation tjejhelg

Förra helgen så hade ju jag och Thelma tjejhelg men jag hann aldrig skriva klart.

På lördagen hamnade vi hemma hos mina föräldrar där morfar är den stora favoriten, och hans fiska då. Väldigt skönt för mig att få lite avlastning då jag inte är helt i toppform. Frammåt kvällen så skulle vi på gatufest på Idunvägen. Självfallet spöregnade det så vi fick sitta i Hasses carport vilket fungerade utmärkt!

Jag och Thelma


Nikki, kvällens värdinna hade ordnat bordsdekorationer som Thelma tyckte var så goda, så hon åt nästan upp hela!


Morfar var självklart med, iförd Thelmas hatt!


Thelma stortrivdes, men vid halv tio på kvällen orkade hon inte mer.. inte lätt att vara liten så vi fick åka hem och sova. Lika bra var ju det för dagen efter var det kalas igen, den här gången var det hennes lilla kompis Ellie som fyllde två år, och hela kompisgänget var ju på plats för att leka, äta bullar och tårta!


Födelsedagsbarnet och hennes mamma blåser ut ljuset. Två dagar efter sin födelsedag fick Ellie en lillebror med! Så nu har småsykonen i gänget börja komma!

Ellie och hennes pappa leker linslusar!


Efter att ha lekt och ätit gott hela eftermiddagen kom äntligen pappa Anders hem, Thelma överlycklig och jag däckade i soffan... Våran Tjejhelg var i alla fall jättemysig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!