Onsdag

Jag har gått igenom lite bilder jag hade på kameran i och med att jag fick hem mina och Thelmas nya me&I kläder igår. Thelma blev genast förtjust i katt-tröjan jag hade köpt till henne! Och jag fick utan problem byta kläder på henne och ta kort. Och det slog mig- hon är ju stor min lilla tjej! Kanske inte i längd och vikt, men i personlighet. Hon har redan i kuvösen visat vilja, men nu har hon en riktig personlighet, och vi kan tolka henne, oftas i alla fall.



Katt-tröjan passar perfekt ihop med nya byxorna med, och så har jag köpt en tröja och en tunika med som alla passar ihop i färger. I dag var dagens dagis-outfit den nya tunikan och ljusrosa byxor från Lindex, helt perfekt. Jag är stormförtjust i tunikan, tror det kommer bli en av höstens favoriter, men vem blir inte glad av galna monster?



Charmtroll!!

Vi är jue ett gäng nu som gillar Me&I kläderna, så hemma hos Elin tog vi ett kort på lite kläder ur tidigare kollektioner. Ellie i fjärilsklänning, Ullis i Kubiz klänning, jag i Kron tunika och knickers, och sen familjen "Gamla Bilar" Emma, Elin och Per!



Så vad har jag gjort mer än beundrat Temlans fina kläder och lämnat på dagis? Jo, jag har för ovanlighetens skull varit på mödravården, men  den här gången hos min ordinare barnmorska. Vi hoppades båda två att det här var sista gången vi skulle ses, att jag får min igångsättning nästa vecka. Hon gjorde de vanliga kontrollerna, klämde på magen ochkonstaterade att "det är väldigt mycket bebis här inne". Kan jag hålla med om, jag tycker att min mage är enorm! Jag har en bild från förra veckan som Anders tog när jag kom ur duschen, och sen dess har magen faktisk växt lite till...


Vecka 37+1
Jag har lyckats få lite bristningar med. Praktiskt nog har jag placerat dom i min tatuering på magen. Det ser lite lustigt ut men skönt att de har samlat sig där. De syns bara om man tittar riktigt noga och vet att dom är där!


Mycket bilder idag men det är så ibland,man har mycket att visa!

Annars har jag träffat Elin och Emma idag, vi har ätit lunch i Sickla och hunnit med lite shopping. Alltid lika skoj även om jag mest längtar efter att kunna handla nya kläder med en "normal" kropp! Och för att komma till en normal kropp som jag trivs med, så är det snart dags att starta Projekt "Sen". Jag har faktiskt tjuvstartat lite idag.. på planderingsstadiet iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!