Uppdateringar...

Jag vet att det är länge sen jag uppdaterade (och vissa av er har tjatat...inga namn nämnda!) men grejen är det att jag numera är så trött att jag inte vet vad jag ska ta  mig till! Lillebror börjar ta stor plats i magen, och mycket av min energi!

Kameran som har varit på vift är hemma nu med!

Tråkiga saker som har hänt är att pappas katt, MammaKatt har sprungit iväg, och varit borta ett par veckor nu. Vi vet inte alls var hon har tagit vägen, eller vad som har hänt. Förhoppniningsvis har hom bara stuckit iväg på sightseeing och kommer snart hem!



Sen verkar det som att den där "sommaren" mest kommer och går, ibland har vi fint och varmt väder, ibland liknar det mera höst redan nu.
Vi har i allafall hunnit med nationaldagsfirande och firande av min mormors födelsedag hos släkten i Vidja. Thelma var mycket förväntansfull denna dag då hon fick reda på att man kunde "badda" där, det vill säga bada...


 Laddad i sommarklänningen!

Det var ju varmt väder, men deras pool var det dessvärre ingen värme i. Vilket Thelma inte alls tog hänsyn till. Hon lyckades smutsa ned sig så pass mycket att det inte var något val för hennes far att hoppa i poolen med henne. Och hon skrek när hon kom i.. det var visst 16 grader... men "badda" skulle hon!



En annan kille som njuter av solen är ju Charlie! Han har alltid älskat att ligga i solen, hur varmt det än blir och solat! Min lilla "valp" har nu blivit nästan 11 ½ år vilket känns rätt så otroligt!





Thelma har börjat visa lite intresse för pottan. Inte så mycket, men det är numera väldigt roligt att följa med mamma när hon ska "issa" och hon vet varifrån "isset" kommer. Och det är ju så spännande! Så hon sitter gärna en stund på pottan, men där tar det stopp. Det har inte gett några resultat ännu. Men om hon får något att bläddra i så sitter hon lite längre.



Hon är ju ännu inte så stor och jag har ingen brådska att potträna henne, men just nu är det lite roligt i allafall så vi får se vad som händer under sommaren!
Däremot, vad som händer under sommaren är att man äter glass! Mycket glass! Och kladdigt är det!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!