Alla bloggar ska innehålla mode. Tydligen.

Jag har läst runt på en del bloggar, fortfarande ingen jg har fastnat för. Men det finns väldigt många småbrudar som bloggar och verkar tro att världen snurrar kring dem. Som en blogg jag läste häromdagen. Tjejen som var 17 år såg rent utsagt ut som skit. Blonderat hår, ja det verkar vara standarden, men grejen är att de här tjejerna har inte blont hår, utan vitt hår. Precis som gubbarna och gummorna på ålderdomshemmet. Förutom att gamlingarna har mjuk hår då. Men vitt trassel i huvudet är tydligen the shit i dagens läge. Till det ska du ju ha en "snygg bränna". En bränna de flesta verkar misslyckas totalt med, det ser nämligen brun-gult ut. Som att hela högen har gulsot. Till det ska man puscha upp tuttarna och ha rosa läppglans. Helst ska man jobba som sk glamormodell med.( vad är det för fel med att säga att man jobbar som pinuppa?) Den här tjejen såg ut att väga ca 45 kg, trots det åt hon 3 st bantningspiller varje dag! Hej å hå! Smal som en sticka! Hon åt även två andra piller om dagen, anit-celluit piller. Japp precis, två piller om dagen för att inte få celluliter! Hallå där bruden, om man är 17 år och väger som en fjäder har man inte celluliter, och om du nu åt dem i förebyggande syfte.. du, det finns inget piller som kan förebygga celluliter. Den här tjejen hade hoppat av gymnasiet. Jag tror jag förstår varför...
    Jag kan bara säga en sak: Jag är hopplöst UTE! Ha, här sitter man, 31 år svart hår, och snyggt vinterblek. Rosa är inte min färg, men tuttarna kan jag nog iaf puscha upp lite nu när jag är gravid.

Nåväl, alla bloggar ska tydligen innehålla mode, så jag får väl dra mitt strå till stacken. Eftersom jag är gravidrund så har jag tagit in en stand-in modell. Mitt alter ego, min ögonsten, min Paladin Yzza! (jaja, jag är väl lite WoW nörd då!) Tryck på bilderna så blir de större!

Innan dagens plåtning ska jag förnya min frisyr lite, så det här är en

Så, innan vi startade såg jag ut så här.
Jag börjar hos frisören, dagen till ära. Jag får manikyr och predikyr med!
ny frilla!! och färg!


Vi beger oss till varmare bräddgrader för den här plåtningen. Det känns såååå bra att vara snygg och känd så att man får åka på sånna här lyxiga äventyr! När vi åkte dit hade jag mina tights på mig. Jag älskar dom för att de är så sköna, men det är bara så hopplöst ute!! Men de förtjänar att få vara med på bild ändå!

Jag köpte en ny kjol idag, den kostade 90 frost emblems. (glöm pengar, det är bara för små brats, här är det hårdvaluta som gäller!) sen sydde jag i en fin extra tråd i den och lite bling bling, såååå schnyggt!!

Vill passa på och visa en snygg rosa skjorta jag har fått av min älskade make, han har sytt den själv! Så chic!

För alla killar kommer nu en bild på min nya snygga bikini. Det är en märketbikini.Baywatch!! Glöm Gucci! Ha!

Jag har tre finklänningar jag är riktigt stolt över, den lila passar var man än går, och den svarta för syndiga nätter.. sen har jag en ljusrosa med.. ohh den är såå romantisk!

Som alla goda kvinnor och husmödrar kan jag även laga mat. Jag har en speciell dräkt när jag står vid spisen. Iof går jag aldrig mer än 3 meter från spisen, för då är man ingen god fru...


Avslutningsvis åkte vi till de snöiga bergen, även om jag mest längtar till våren... Jag är trött på snö och vill ha sommar, men en liten tomtenissa är väl aldrig fel?Jag dansade loss lite där i snön, kändes bra!

Well, vi hörs senare, tills dess, kolla in mina TUTTAR!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!