Madde, du är konstig...

Japp, så sa han.. han som sitter brevid mig och som jag uppenbarligen är gift med. Varför, jo för att jag kläckte ut mig att jag skulle starta en blogg. Det finns två bloggar som jag följer, två kompisar var av den ena bor ett par hundra meter ifrån mig. Resten av bloggarna jag har läst garvar jag mest åt. Klyscha, visst, men det verkar mest vara sönderblonderade fejkbruna gymnasietjejer som skriver om sin nyaste kjol. Förhoppningsvis kommer jag inse att jag har fel, eller så har jag helt enkelt inte hittat några bloggar som passar mig eller som har fångat mitt intresse. (nä, varken blonderingsmedel eller fyra timma i solariet är så intressant i mitt tycke)

Så, varför blogg? Jo för att jag är så satans uttråkad!! Jag sitter hemma mest på dagarna, gravid med en lillebror eller en lillasyster i magen, och heltidssjukskriven för foglossning. Jag har mest ont och kan inte göra så mycket... en promenad med T till dagmamman, sen har jag ont och måste ta det lungt. Så, jag måste alltså under våren och sommaren hitta på saker att aktivera mig med, helst sittande. Förslag?
Jag har själv sagt att jag ska plöja böcker. Lite dötid vid datorn och WoW blir det med (men just nu är jag inne i en WoW-svacka) Visst kommer jag ge mig ut, men det blir ju inte direkt något maratonpass på stan, och det är rätt så tråkit att veta att man blir sängliggande hela kvällen om jag har gjort någon fysisk ansträngning tidigare på dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!