Bernt!!

Stackars Bernt! Han har sovit alldeles själv i bilen i natt!! Dumma jag som glömde honnom!

Men här kommer iaf bilderna som skulle ha varit med i förra inlägget!


Mamma Katt. Min pappa skulle då aldrig skaffa katt.. nej då. Men så en dag hade Mamma Katt flytta hem till dom. Stilig dam!



Thelma i favoritsandlådan! Hon kan sitta där läääänge!

 Drickapaus!

Och, min älskling, min lilla valp.. Charlie är en pensionär nu, men kommer ändå alltid vara min lilla valp! Han är drygt 11 ½år nu och älskar fortfarande att ligga och sola!




Nu måste jag vila igen, har riktigt riktigt ont idag. Ville inte lämna Thelma hos dagmamman idag, men det gick inte för mig att ringa och säga att hon skulle vara hemma. Dumma foglossning. Jag längtar redan nu efter henne!!
Dagens projekt sen är att städa och dammtorka i Thelmas rum, och om jag inte är helt trasig efter det, plocka i köket. Suck, bara hoppas det blir bättre när jag har vilat ett tag med vetekudden.


Kommentarer
Postat av: freja

har precis fixat en lekhörna till dottern. vad tycks?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!