Lite shopping!

I går, torsdag var min mödravårdsfria dag och jag tänkte jag skulle träffa Elin och hennes dotter för lite shopping. Shopping just nu har fått en ny innebörd, det får ta max 3 timmar, fika/lunch inräknat för annats går min kropp sönder i atomer.

I allafall, vi har ju en ny vagn hemma, som Thelma har godkännt för fullt! Den är jättemysig enligt henne ocm man kan båda gå upp i vangen själv, och ur!



Men tittar jag nära ser de extra sittdynorna ut lite tråkiga ut. De är inte direkt slitna, men tråkiga. Och till hösten med regn och rusk kan det vara bra med ett par extra att byta ut med. Så jag ska sy nya och de orange blir reserverna.  Jag var och hittade tyg, men modellen kommer bli en exakt kopia av orginalen.



Fleece på ena sidan och ett vanligt, men slitstarkt bomullstyg på andra sidan.
Jag passade på att köpa gardintyg med. Det öppnade en ny tygaffär i Sickla, så de hade öppningserbjudande och jag blev så förtjust i dessa, både till Thelma och Lillebror!



Bliderna blir inte de bästa eftersom jag tar dem med IPhonen, så det är klarare färger på dem, men Thelma blev så förtjust i sina grodor!!
   Sött!!


Det blev lite till mig med.. jag har i över två års tid total vägrat skaffa sk Crocs. Men nu har jag gett med mig, rackarns vad sköna de är.. så nu har hela familjen fula plastdojjor. Fast Thelmas små crocs är ju söta... Men överlag tycker jag de är så fruktansvärt fula att de inte är värda att  hamna på bild!!
Men jag köpte ett par nya ballerinaskor till mig som jag ska ha när vädret blir bättre igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!