Nu är det klippt!!

Efter ett par veckors total frustation över mitt hår har jag nu gjort något åt det. Mitt hår längst ned i topparna har varit så slitet, som svinto! Kan ju bero på att jag inte har klippt det på drygt 8 månader. Så, vad ska jag göra med det? För Anders får jag inte skaffa samma frisyr som honnom, dvs slätrakat. (men oj vad skönt det skulle vara ibland...) Jag har alltså funderat på allt, från slätrakat till dreads. Det slutade med att jag beställde en tid hos en frissa som Camilla rekomenderade- utan att veta vad jag ville ha.

Nåväl, det är hår, blir det fel växer det ut.


Vi disskuterar lite, det blir iaf ingen färgning av håret, jag har ju mer eller mindre färgat mitt hår de senaste 15-17 åren, så håret är en aning trött och behöver vila. Så det får vara över sommaren. Tröttnar jag totalt kan jag ta en mild toning. Till slut bestämmer jag mig. Av med skiten! Jag vill ha något nytt, lättskött och smidigt till sommaren! och jag blev sååå nöjd!



Det var drygt 40 cm som åkte av och jag känner mig jättenöjd!
Passar på att föreviga magen i vecka 21+4 med!

Apropå graviditet, nu börjar det bli mycket besök på vanliga Mvc och spec.Mvc. I maj har jag hittils 5 besök inbokade... Nästa ultraljud är i slutet av maj för att se om bebben har en tillväxthäming och hur blodflödet i navelsträngen och moderkakan är. Jag ska på förlossningsplanering med. Vad jag vet hittils är att de snittar i vecka 39. Hoppas att vi får ett datum snart (och att jag kan gå hela tiden ut!) så vi kan planera lite. Anders mamma, min svärmor Yvonne ska komma upp till Sthlm när lillen kommer- så lite planering behövs.

Nu ska jag göra mig i ordning, jag och Jessica ska iväg och leka med flytkorvarna! Det är dags för vattengympa med PRO!

Kommentarer
Postat av: Fiffi
2010-05-14 @ 09:10:35 URL: http://prinsessbakelsen.blogg.se/

Håret blev jättefint!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!