Pussgrodor och Tjockbert!

Det har inte blivit så mycket gjort idag, vaknade, hade ont. Mina mediciner börjar se ut som en pensionärs-frukost nu.

Anders och Thelma var ute och lekte i sol-regn-sol-regn-vädret. Jag tog hand om lite tvätten och fick sammandragningar direkt. Inte så skoj så efter det har jag mest campat i soffan.

Något lite roligare är att jag har fått hem mina Me&I kläder jag beställde när Elin hade visning.
Det visade ju sig att Lillebror (som för tillfället har namnet Ragnar, för att retas med farmor och mormor) kommer ha en fin outfit som matchar både sin syster och två blivande kompisar. Jag, Jessica och Ullis har beställt exakt detsamma till våra tre små som ligger på bakning och vi får helt enkelt göra en fotosession med dom! De kommer ha "husvagns-body" och "pussgroda-byxa" alla tre!
Till Thelma köpta jag, från höst kolletionen 2009 en Pussgroda tunika. Den visade sig vara jättestor i stl 74! Hon har inte växt i den ännu, men den kommer vara lagom till Lillebror kommer, och då kommer det bli en sån fin syskonmatching!



Mina pussgrodor!!

Jag fick även hem T-shirtar, Cowboy Harry och Gamla bilar
(gamla bilar har jag även en mössa i)



Och jag fick en tröja med! Här är Tjockbert i vecka 25+1 i en gamla bilar mamma tröja!



Jag får på mig den precis... så den får nog innom kort flytta in i garderboen tills "sen".

Nu ska jag börja skissa på mina nya sittdynor till vagnen!

Kommentarer
Postat av: Emma
2010-05-30 @ 19:32:02 URL: http://emmalajnens.blogg.se/

vilka fina kläder :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!