Råååååsa!

När jag var liten så hade jag såsom många andra småflickor en fas bestående av rosa, rosa och rosa. Och prinsessor.

Det här har ju avtagit något, och hittils har jag inte köpt många plagg som är rosa till Thelma, men hon har fått en del av andra. Döskallar har ju varit mera min sak. Men ibland kan man ju inte låta bli, och ibland så måste man chockera. Jag har som mål att efter lillebror har kommit ut, och jag har gått ned till normal vikt så blir det nya kläder, och då ska jag ta mig ur mitt svarta träsk jag har hamnat i.
Men nu handlar det ju inte om mig, utan om en rosa tröja som jag har köpt till Thelma. Så fin!!



Rosa, och med söt döskalle!! Kommer ifrån Lindex.

Idag har jag varit på MVC med, tredje gången den här veckan som jag har gjort någon form av besök till mödravården. Idag var det hos "vanliga" MVC för rutinkontroll. Allt var bra, jag har gått upp 6 kg sen inskrivningen, och mitt Hb hade stigit, men var fortfarande lite lågt. Men jag kämpar på med mina järntabletter! Blodtrycket som jag ska kontrollera varannan vecka låg mycket bra med!
Skönt att fått bra besked levererat hela veckan! Jag firade det här med mumsig, sommrig lunch...



Jordgubbar innehåller ju bra med järn med, så det passade bra!

När Anders hade hämtat Thelma så lekte vi ute lite, byggde kakor i sanden och gungade. Katterna brukar ju hänga med oss och kolla läget. Idag busade det med.. fråga mig inte vad de gör...

Tyvärr har jag mer eller mindre haft migrän idag, men jag hoppas att det blir bättre tills imorgon. Vi fick hem våran nya vagn igår. Det var ju en hel del tillbehör som kom med den, men jag tycker att sittdynorna såg lite tråkiga ut så i morgon ska jag träffa Elin och vi ska kolla på tyger i en ny affär som öppnar i Sickla. Tror inte det är allför svårt att sy något liknade de som sitter i.

Vagen är iallafall godkänd av både Thelma, som har provsuttit den, och katterna som har hittat ett nytt ställe att sova. I varukorgen under säterna. Misstänker att katten Grom, som är rätt så lat, kan tänka sig att sova i varukorgen när vi går på promenad i höst med...



Där tycker Thelma att lillebror ska sitta, men det blir liggkorgen först ett par månader!


Kommentarer
Postat av: Jonna
2010-05-27 @ 08:36:42 URL: http://varldenenligtmig.blogspot.com

Me like rååååååååsa! :) Inget nytt kanske haha

Postat av: Viktkamp
2010-05-27 @ 19:00:11 URL: http://viktkamp.webblogg.se/

tummen upp för en superfiiiiin tröja :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!