Saker jag ska (bör) göra. Snart.

Okej, jag är nog bättre på att planera och påbörja saker än att slutföra dom. Erkänner!

Men nu börjar det bli en hel del som jag borde göra. Eller kanske egentligen borde, men som jag känner skulle behövas göras.

Och gjorde jag en sak varje dag skulle det nog funka utan att kroppen skriker och säger aj aj med.

Men jag är ju så satans trött. Och uttråkad.

Jag läste på facebook idag, en kompis hade sorterat i sin garderob, "färg-och typ" sorterat sina underkläder och skulle ge sig i kast med att sortera linnen, i kategorierna ".Halterneck", "vanliga", "långa", "mönstrade" och "alternativa knytninga".  Jag är avis...

Jag skulle behöva sortera i min garderob med, för just nu är det en salig blanding av mina kläder i kategorin:

*Kläder jag kunde ha innan jag blev gravid (och fet)
*kläder jag hade när jag slutat vara gravid (men fortfarande småfet)
*gravidkläder
*kläder jag hoppas kunna ha någon gång när jag inte är gravid (eller småfet)
*kläder jag absolut inte vill ha, men som ändå finns

Är det konstigt att jag aldrig hittar något att ha på mig?


Kommentarer
Postat av: Amber
2010-05-17 @ 00:22:57 URL: http://graa-roed.blogspot.com/

Hej!

Kul att du också bloggar! Hittade adressen på din Facebooksida. Vill inte lägga ut min - slipper helst att elever läser. :-) Du fattar nog vem jag är när du ser bilden, om inte annat.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!