Jessica fyller år!

Idag fyller Jessica, trogen medlem av lattemaffian år. Och lattemaffian var bjuden på kalas!
Thelma fick vara hemma med pappa eftersom hon hostade så, och var så trött under dagen, men jag och Thor åkte på besök efter att bilen fått vinterskorna på sig!

Vi hade gått ihop med present till Jessica, däremot såg hon mest snopen ut när hon öppnar sitt paket och hittar.. en påse pasta. Trots att det var fullkornspasta och var ekologisk. (Snåljåpar! Det är var jag tror hon tänkte när hon såg pastan, fyra familjer, ett paket pasta...) Nåväl, den riktigt presenten låg där i, och den var mera uppskattad!

Fullt röj med småbarn, och så tre bebisar, Lattemaffian del 2 var på plats. Vi fick urgod morotskaka med klet på, blåbärsmuffins och kladdkakemuffins, chokladbollar och kaffe. Jag var mer än nöjd!


Lattemaffian del 2 bebisar, Ronja, Thor och Oliver.
och de "vuxna" Födelsedagsbarnet Jessica, Per och Ullis.
Vem som håller vems barn är inte så noga!

Självfallet kom vi in på spännande disskutioner. Som att vi skulle starta ett eget "Halv åtta hos mig". Bra förslag! Fast eftersom vi har småbarn kanske "halv fem hos mig" skulle passa bättre. Sen spårade det ut och blev förslag som Halv fem hos dig, för att slutligen bli : Halv åtta hos O´Learys.
Och vi mammor kom på att nu MÅSTE vi komma ut på den där ölen vi har pratat om i drygt två års tid. Helst före jul. Återkommer och ser om det blir av.

Thomas med kameran i högsta hugg:


Det är flera som vill se bilder på mig, vilket inte är så lätt när jag oftas står bakom kameran, men idag hamnade jag framför! Bilden på mig får avsluta dagens inlägg och i morgon står det plugg på schemat!



Grattis igen Jessica, hoppas pastan smakar! Pöös!!

Kommentarer
Postat av: jessica
2010-10-24 @ 09:48:38

Mycket trevlig dag, och fiffig present =) jag hittade thors napp, jag tar med den på nästa lattedejt. Pöös ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!