muntert väder...

..så jag kurar inne nu på förmiddagen och går ut vid lunch istället och hoppas det ser lite roligare ut på väderfronten.
De andra brudarna har ju knata på bra i stegtävlingen så jag borde ta mig i kragen. Jag borde...

Thor tar sig en förmiddagslur och det är lockande att göra honnom sällskap faktiskt, men jag har lite annat att göra.

Ena kattskrället har varit ute på äventyr sen igår förmiddag och kom hem nu. Jag blir faktiskt oroligt när de är borta över natten. Kanske en föraning innför att ha tonåringar hemma om ett par år?

Jag får muntra upp höstdeppar med en liten bild istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!