T-R-Ö-T-T



Ja, vad ska jag säga? En bild säger mer än tusen ord.

I natt ville Thor ha mat kl 02,04 och 06. Och däremellan har han varit kinkig, bajsat kopiösa mängder och inte direkt kunnat komma till ro. Anders hittade en mycket trött fru i köket vid 6-tiden i morse. Efter den matningen försökte jag få lite sömn men det gick inge vidare.

Och vid senast 8 måste Thelma upp för att gå till dagis. Jag hittade henne i sitt rum, hon hade redan gått upp och satt och la pussel- gullunge! Medan jag gör i ordning hennes morgonvälling hör jag ljudet, som bara ett vältränat mammaöra kan utskilja.

KASKADSPYA.
Lilleman har spytt ned sig sjävl, två filtar och babysittern. Passande en dag då vi inte har varmvatten hemma.

Vi kom iväg till dagis i tid, dock med en gråtande Thor. Lagom tills vi kom hem så hade han däckat i vagnen.
Och jag borde gå och sova ett par timmar, passa på, men nu känner jag mig "pigg". Antagligen övertrött. Och jag känner att jag vill sätta mig ett par timmar med plugget.

Espressobryggaren är igångsatt.. men får vänta ett tag till. Någon vill ha mat igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!