Totalt onödigt vetande.

Hittade någon form av utfrågning på nätet. Totalt onödigt att veta om mig.. men ändå.

Hur bor du: Nacka, närmare bestämt Orminge. Även kallt "snaketräsk"
Brukar du komma i tid: haha! Jag jobbar på det!
Hur lång är du: 1,60
Kan du laga mat:Ja, och jag tycker det är riktigt roligt med!
Vad jobbar du med/pluggar du:Jag är mamma-ledig. Eller ledig och ledig. Det är ett heltidsjobb!
Vad har du på dig just nu: Svarta strumpbyxor, grå me&I klänning. Och underkläder.
Har du någon fobi:Förut var jag rädd för ormar- men det är numera botat.
Hade du en bra kväll igår: Jag slocknade i soffan efter en öl. Men det var skönt att sova på soffan.. så ja.
Vilket är ditt senaste inköp:Jag var ju på mässa idag.. det sista jag köpte där var Thelmas ena julkapp
Din favoritdryck på morgonen:Kaffe
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Mamma
Har du sovit i din egen säng inatt:japp
Vad hade du sönder senast: hmm.. minns inte
Vem snackade du med senast:Anders, innan han gick och la sig
Varm favoritdricka:Kaffe
Favoritdricka när du är riktigt törstig:Vatten
Alkoholhaltig favoritdricka:Champange, följt av öl
När gjorde du senast något riktigt dumt: i morse...
Saknar du någon just nu:mormor, alltid mormor
Vad ska man göra för att få dig irriterad:störa mig när jag sover
Någon jag stör mig på:pretto-morsor och bimbos. Bröderna Shulman ligger pyrt till med
Intressen: Jag skulle vilja skriva nåt skoj, som grottklättring.. men det blir nog lite allmänt musik, skriva och när jag har tid-läsa
senaste person du kramade:Anders
Senaste person du ringde:Anders
Senaste person som ringde dig:Anders
Vad drack du senast:Ett glas vatten
Vill du ha barn: Jag har underbara, och det räcker...
Längtar du till din nästa födelsedag:inte för att jag blir äldre, utan för att få tillfälle att träffa familjen och vännerna. Paket är ju iof alltid skoj!
Har rakat dina ben någon gång:Ja då- när jag kommer ihåg det och har tid!
Är du sugen på något nu: rätt nöjd faktiskt
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag:Allt mellan noll, men då får jag ju ont i huvudet, blir nog en tre om dagen oftast
Använder du hudkräm:ja, jag är en torris
Attraheras du av män med skägg:Sjävklart! Min darlig har ju det!
Micro-pop eller poppa själv:Micro!
Brukar du baka:Ibland, men jobbigt med disk. Föredrar matlagning...
Röstade du i det senaste valet:självklart, min rättighet och min plikt!
Är du nöjd med ditt liv som det är nu:Lite mera sömn skulle ju inte skada, men annars så.
Vilken låt lyssnade du senast på: In Flames- The Quiet place
Har någon annan sovit i din säng inatt:Ja Anders! Fast det är ju våran säng...
Vad tycker du är äckligt:Nageltrång, svimmar när jag ser en nagel bli dragen. ögonoperationer är läskigt med.
Har du pengar på mobilen:Abonemang
Vilken svordom använder du mest?Jävla
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 06:45, 07:30, 8:00 och 12:00 flera förvalda. Missbrukar dock snooze
Var köper du dina matvaror ifrån? öhh.. mataffären?
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?Ja, och det blir mest så med. Skulle vilja ha mera bilder på mig och barnen.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?Beror ju på hur mycket jag vann.. men nya kläder.. och en iMac till Anders så han slutar tjata.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?Nej
När var senast någon stötte på dig? haha, det var nog nästan tre år.. och det var Anders. Uppenbarligen funkade det.
Vad åt du till middag senast?Flygande Jakob.
Kan du vissla?Ja
Tittade du på tecknat när du var liten? Ja, på den tiden var tecknat nåt speciellt. Anslagstavlan var coolt. Och Linus på linjen.
Äger du några popband t-shirts?*fniss* joooo... ett antal!
När flög du senast?Pinsamt, var 2½ år sen, drygt..
Pratar du några andra språk?Engelska.
Har du gråtit offentligt?ja då
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?Har planer på flera tatueringar. Men.. tid och pengar..
Vad har du med dig in på bion?Sällskapet, popcorn, cola
Vad har du för väder?Det är möööörkt
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?Svenska
När sov du senast på golvet? Ingen aning..
Vilken är din favorit drink? Strawberry daiquiri
Gillar du din boendesituation?Stormtivs!!
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Uppenbarligen bara fyra. Tyvärr
Är dina dagar fullbokade och stressiga?Vissa är, andra inte.
Hur gammal blir du nästa födelsedag? Skit i det du!!
Tror du på liv på andra planeter? Njaa... neee
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Fight it or fuck it.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?Känner inget vidare behov av det.
Tycker du om att krama folk?Japp!
Äger du en digitalkamera?Ja då, är inne på min andra
Vilka kändisar har du blivit jämförd med?Kändisar?? Ointressant...
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja
Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Är du mörkrädd?Lite kanske..
Tre saker du alltid har med dig?Oftas minst ett barn med div. tillbehör. Annars: Mobil, plånbok, nycklar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!