Plugga...

Jodå, jag hinner faktiskt plugga lite med, även om det går segt. Det är en kombination av att jag inte får sova hela nätter, Thor är en pigg kille som vill ha sällskap så jag får sitta mest på kvällarna, och då är jag trött.
Kan väl inte säga att kursen är så väldigt rolig heller... kusen jag läser nu går ut på att analysera (sönder) vetenskapliga artiklar och gå igenom forkningsmetodik. Aptråkigt med andra ord...Lite sådär "lära sig rulla en apelsin" ungefär. Nästa kurs kommer ju vara roligare, så det är bara att bita ihop och göra det bästa av situationen.

Nåväl, igår så slutförde vi en seminariumdisskution via vårat internetforum. Jag hade svårt att få vara ifred från de två små T:na så jag fick skapa ett nytt, ensklit krypin. Med stängd dörr i Thors framtida rum. Med en Thelma som bankade på dörren emellanåt lyckades jag få det jag  behövde gjort med bra resultat ändå. Och man kommer långt med en bärbar PC och ett balkongbord...'


Kommentarer
Postat av: toktanten
2010-09-21 @ 01:25:49

hahaha man tager vad man haver eller hur? Kul ändå att du har en morot i att nästa kurs kommer att bli roligare än den du håller på med just nu.



Pöss å Kjam

Postat av: Ezeret
2010-09-21 @ 12:43:12

joo människan är ju kreativ, annars skulle vi fortfarande hänga å dingla i träden.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!