Pumba!!

Klicka på länken och lyssna!!

http://www.youtube.com/watch?v=1_FSyWgytnQ

Visst blir man glad?!

Däremot blir man inte lika glad när man tittar sig i spegeln och upptäcker att man ser ut som Pumba. Pumba är ett hängbuksvin...
Inte för att jag är ett svin, men magen hänger och är en aning degig. Och stor.
Okej, jag vet att det inte ens är en månad sen Thor kom, men ändå. Och jag har tappat vikt, men nu har jag mest trivselkilon kvar så nu blir det en timmes promenad efter Thelma är lämnad på dagis så att jag kan sluta identifiera mig med Pumba.

Nog för att han är söt.. men...


Kommentarer
Postat av: Ezeret
2010-09-29 @ 20:42:43

phö! (sagt med förakt i rösten), kom tebax när du ser ut som Pumba UTAN att ha fått barn alls (morrr och efter bara 2 veckor):P

DÅ kanske du har rätt att kalla dig medlem av hängbuksvinsklubben.

kram

Postat av: Stephanie
2010-09-30 @ 14:38:01 URL: http://stephanieronning.blogg.se/

Jag ska fixa klart bloggen här vilken dag som helst. Men det har varit super mycket nu dom här dagarna. Hoppas du har förståelse för det. Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!