Thelmas födelsedagsfirande, del 1

I lördags firades Thelmas 2-årsdag med släkten (numera kallad Sekten) Även om alla inte kunde komma, så var det fullt hemma hos oss! Det här betydde ju även att Sekten fick träffa Thor första gången, så även han fick paket.

Thelma tycker det är skoj med besök, men roligast var nog att hennes morfar kom. Han har en speciell plats i hennes hjärta... och många paket fick hon! En Skrollandocka, ritsaker (att rita och måla är bland det roligaste som finns att göra just nu!) pussel, böcker, kläder, doktorsväska och små "kompisar".

Doktorsväskan var en hit, idag har Thelma lekt "gå till jobbet" här hemma. Hon packar sin doktorsväska och vinkar hej-då när jag frågar om hon ska gå till jobbet.  Bra framtidsplaner har hon!


Doktorsväska, PoP klänning och små "kompisar" i sovsäck som min faster har gjort. Kompisarna ska numera gå och sova med Thelma när hon går och sover.

Ritrulle med ställning-toppen!

Pappa Anders hade bakat (!!!) saffranskaka!

Nästa helg ska vi fira Thelma med kompisarna, på hennes riktiga födelsedag och då blir det mera presenter! Jag vet att flera av dem kommer bli väldigt omtyckta!

Lillebror fick ju presenter han med! Det verkar som att han kommer bli en HD-knutte i framtiden!

Gosedjur från mormor och morfar, och en charming krokodil från min kusin och kusinbarn, min andra kusin med sambo ska då får Thor att bli mc-knutte uppenbarligen. Den fina koftan har min faster Eva gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!