Tant Elin!

Vet ni, jag har en kusin som heter Elin. Elin är jättegammal, för igår, den 10 april fyllde hon 30 år!
Självfallet skulle detta firas och hela Cirkus W skulle iväg på 30-års brunch! I sedvanlig ordning, så var det mer eller mindre kaos innan alla satt i bilen, Thelma var inte riktigt på humör på vägen dit, men väl framme så var det ju toppen med kalas!

Och har du någonsinn undrat hur det skulle vara att bo mitt i ett cup-cake konditiori? Jag vet!
Jag vet att kusin, Tant Elin gillar att baka, och är bra på det, men den här gången hade hon helt klart överträffat sig själv... Vi kom in i kaloriernas mecka!



Hemmagjorda smoothies, och såklart, en hylla med cup-cakes! Vi har inte så höga krav när släkten samlas, men en hylla med godsaker kräver vi allt! Och västerbottenpaj, matmuffins, piroger och våfflor.



Till Anders förtjusning fanns det även korv med bröd, att göra i ordning i korv-och bröd grillen! En chokladfontän i bakgrunden är alltid trevligt!



Dumle!! Underbart goda! Jag var tvungen att ta en bild till min pappa, som just nu är i Berlin. Pappa har ju ett mycket kärleksfullt förhållande till just Dumle! Tur att mamma fick med sig ett par hem till pappa!



Katten Gösta, hans två damer och kaninen fick flytta ut på balkongen. Han ville in Gösta, men jag tror han insåg efter ett tag när alla var på plats att balkongen var ett bra, lungt ställe...



Tanten får paket, med tant-tema. Självgående städmopp! Jag hade slagit på stort... Tanten fick en rosa kaffekopp med fat. Man måste ju fika med stil vid en sån aktningsvärd ålder!



Den här blev jag lite avis på.. du sätter den över badkaret, så du kan läsa och dricka bubbel medans du badar. Ett måste för oss kvinnor tror jag!



Thor fick en leksak att underhålla sig med, och Thelma är med på ett hörn! De leker faktiskt bra ihop och skrattar mycket tillsammans!



Snyggaste killen i djup koncentration!


Eftersom vuxna har en förmåga att bli tråkiga och bara vill prata fanns det möjligheter att rita för små- och rätt så stora barn....

Efter ett par timmar fick vi fara hem, mätta belåtna och sockerhöga! Kanske hade vi fått i oss en eller två kalorier för mycket, men gott fick vi att äta och sällskapet var toppen! Mycket bakverk fanns det ändå kvar, så jag misstänker att polisen fikar gott idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!