Annica 40 år!

Efter att ha varit däckad efter lunginflammationen är jag nu på väg tillbaka! Det kommer iof ta ett par veckor till innan flåset är helt bra igen.. men å andra sidan är ju min kondition sen tidigare helt usel.

Och det är så typiskt. Jag köpte ett gymkort i oktober och hann använda det tre gånger innan alla förkylningar och hosteländen började avlösa varandra.  Min plan var ju att sätta igång och träna igen nu, men då kom ju lunginflammationen och förstörde. Det verkar nästan vara så att bara jag tänker tanken på att gå och träna så kommer någon ny bacill eller virus farande och förstör. NU SKA JAG VARA FRISK RESTEN AV ÅRET!!

Och nu, lite sent kommer bilderna ifrån när vi var ute och firade min svägerska Annicas 40 årsdag! Annica är ju även Thelmas gudmor! Vi träffades, hela klanen W i Göteborg och var ute och åt på Jensens beafhouse. Och oj oj vad gott!


Dagens födelsedagsbarn! Ser inte ut att vara en dag över 25!

Praktiskt hade de "dukat" upp med pyssel och kritor till Thelma innan maten kom, så hon var sysselsatt. I början brukar ju Thelma vara lite blyg, eller hon står och läser av läget ett tag, sen kommer hon igång. Innan kvällen var slut så hade hon gått runt till alla och "snackat" och suttit i knät!



Pysslar lite innan maten kommer.


Thor sitter i Helenas knä. Helena är Anders kusin och gudmor! Annica sitter brevid!



Glass till efterrätt! Gott!!



Min efterrätt, en underbar chokladmusse med vispgrädde! Väldigt mäktig- jag orkade bara hälften...

Thelma sitter hos Eva och Roger. På väg hem fick Thelma en rosa ballong som hon döpte till... Roger! Han måste ha gjort intryck!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!