Mamma 60 år!

Ja, ja Jaaa- jag ska uppdatera bloggen! Jag vet att det var för länge sen, men lite annat har kommit ivägen. (dvs jag somnar i soffan nästan varje kväll)

Det första är ju att min lilla mamma har hunnit fylla 60 år, och haft fest. Jag jobbade på förmiddagen och kunde inte hjälpa henne så mycket med förberedelserna men när jag kom hem från jobbet så stod en familj och hoppad och ville iväg. Framförallt Thelma som hade tjatat hål i huvudet på Anders sen klockan 9 att hon skulle på kalas.

Så, lite bilder :)


Hungriga gäster!

Flera som var hungriga!

..och ännu flera!



Det var fint varmt väder så vi kunde sitta både inne och ute, vilket var bra för annars hade det blivit platsbrist trots att vi inte var så många (i våra mått mätt!)








Thelma trivdes bäst i sandlådan tills det var dags för....


Presentöppning! Då var hon så väldigt snäll och hjälpte mormor!

Thelma är väldigt koncentrerad här! Hon frågade var hennes paket var med... inte helt lätt att veta att andra kan få paket när de fyller år!

Mamma fick en hel del saker, teaterbiljetter, brunch, smycken och så de hon hade önskat sig, Pandora.
Från mig, Anders och barnen hade vi köpt själva armbandet, och pappas syskon hade köpt berlocker!


De här fina smyckessetet fick mamma från sin jobbarkompis Elionora med man:


Hon fick mera saker, men jag minns faktiskt inte allt! Får väl skylla på att även jag börjar bli gammal...
Vi hade en jättetrevlig kväll. Thor sov sig igenom halva festen, men Thelma var vaken. Vi kom hem vid 23-tiden och då ville hon gå och sova självmant. Utan välling...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!