Medskribent

Jag måste passa på att göra lite "smyg"reklam för en blogg som jag idag blivit medskribent på.
En tvättäkta World of Warcraftblogg, och hur det är att vara paladin.
En paladin för er som inte vet kan ha tre specc, alltså "fungera" på tre sätt.

Tankadin: Man spelar som tank, alltså står längts fram när vi ska döda en boss och tar stryk, en tank klarar av att hålla bossen till sig, och klarar av att ta mycket skada utan att dö. Tanken gör inte så mycket skada, men förhindrar att bossen hoppar på någon annan i raiden.
En Retridin: är en paladin som gör mycket skada, och det ofta. Tål inte lika mycket stryk som tankadinen, men ska bara skada bossen, inte hålla den till sig.
Holydin: en sådan som jag är, gör ingen skada alls (eller, mycket mycket lite!) men å andra sidan så healar, dvs ger tillbaka liv, till tanken, eller andra spelare.

I vårat guild (gille, eller som vissa säger: Familj) så är vi ganska många tjejer som spelar aktivt. Många av oss spelar just paladin. Jonna spelar tank, Rikke spelar retri och jag är Holy.
Jonna har tidigare spelat holy även hon, men nu bytt till tank. Jonna har sen tidigare haft en blogg om just paladin, som jag nu blivit medskribent på! Jätteskoj! Nu kommer alltså tre tjejer, med olika specc skriva en blogg ihop!
Hoppas du vill följa oss!

Har lagt upp en länk bland mina andra blogglänkar och vi kommer även uppdatera via facebook, annars är länken här!

http://livetsomholypaladin.blogspot.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!