Me&I sekten

Hösten 2008 var jag på mitt första me&I party. Jag köpte en bodysuit med matchande mössa till Thelma.
Sen har det bara rullat på. Våren 2009 fick jag med Elin på ett nytt party när deras sommarkollektion släpptes. Sen har vi varit fast i sekten. Me&I sekten.


Det första me&I plagget jag köpte till Thelma, som nu Thor kan ha!

Även om det nu var jag som "lurade" in Elin i det hela, så är numera Elin våran Me&I guru. Säg det plagget hon inte har koll på!

Idag var det dags för det andra me&I partyt för denna vår. Och självfallet var stora delar av lattemaffian på plats! Uppklädda i olika kollektioner!


Nu ska vi se om jag får med allt här!
Thelma i discoapa tröja, jag i babydoll linne, Thor i lejonbodysuit, Per i ferarri bilar, Elin i medaljong tröja, Emma i trafikstockningsklänning och gröna plyschtights, Jessica i hug dress, Ronja i molntröja och frottebyxa, Rickar i fotbollströja, Thomas i fotbollströja, Oliver i pussgroda body och byxa, Christopher i wallymeallions mössa, Ellie i chiwawa tröja och kärleksbacill kjol.

En aning nördigt, men det är skoj att se kläder från tidigare kollektioner och  det tyckte återförsäljaren med!


Helt klart dagens bästa matching av son och far!

Tyvärr var det en av oss som inte hade något me&I plagg på sig.. men vi ordnade det.. vi valde ut ett mycket passande plagg från försäljarens provkollektion och pyntade honom...


En lycklig man, är en man i rosa mössa...

Självfallet blev det lite inköp den här gången med. Jag hade tidigare tittat på en klänning till Thelma, men var lite tveksam. Sen såg jag en annan liten rödhårig flicka i just denna klänning och då var det klart! Thelma kommer bli så fin i en grön klänning! Själv blev hon så glad när hon såg den att hon omedelbart klädde av sig helt naken...


Ett av inköpen idag, till Thelma. Och våran försäljare Katarina.

Självfallet busade barnen för fullt- så de "stora" barnen är faktiskt inte längre så intresserade av vad vi vuxna gör. Härligt att de kan underhålla varandra!

Nu blir det bums i säng!

Kommentarer
Postat av: Viktkamp
2011-03-27 @ 20:53:42 URL: http://viktkamp.webblogg.se/

Underbara kläder, längtar tills jag får barn och kan handla där =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!