Stegtävling!

 

Nu är det dags för våran nästa stegutmaning! Och den här är inte till för mesiga brudar! Nu ska svetten rinna och skosulorna slitas!

Den här gången har jag tänkt mig ett litet annat upplägg. Vi kommer använda oss av stegdagboken även denna gång. Alltså kommer vi komma fram som grupp först, men det är inviduellt vi tävlar mot varandra. Förhoppningsvis blir vi ett gäng, för den här gången lägger alla 50 kr som en ”startavgift” som det sen inhandlas ett pris för! Och jag tror nog att vinnaren blir nöjd! Om du inte redan har ett konto och är bekant med sidan Stegdagboken så gör det redan nu! www.stegdagboken.se
Stegräkningen pågår tiden 1 april till 8:e maj.

Eftersom vi kommer gå en längre sträcka denna gång så kommer vi ha små etappmål under vägen, där det självfallet finns ett etapppris att kamma hem!

Den här omgången räknar vi enbart ”rena steg”. Alltså, även om du kör ett exempelvis  ett spinningpass ska du inte omvandla det till steg, men du har självfallet på dig stegräknaren under passet!

Var vi ska gå ser du när du loggar in på stegdagboken och tävlingen startar, men vi utgår ifrån Stockholm. Även om du inte bor i Stockholm kan du vara med då vi använder oss av kartan från Stegdagboken. Om du är intresserad av att vara med skickar du ett mail till mig och märker det som ”Stegtävling” till [email protected].  När jag har fått pengar av dig (i handen eller in på kontot) så skickar jag en inbjudan!

Lite tips:
*Du behöver ett par sköna skor, och kanske lite skavsårsplåster.
*Om du inte redan har en stegräknare finns det bra på exempelvis teknikmagasinet eller på http://www.keepwalking.se/sv/ därifrån jag har köp min. (bra priser och snabba leveranser)
*Ibland hinner man inte skriva in på hemsidan de stegen du har gått under dagen, skriv upp på en lapp varje dag innan du lägger dig och fyll i senast på söndagen så jag kan ha lite koll på hur ni ligger till!

Hoppas ni är många som vill knalla in våren med mig, förhoppningsvis tappar jag några gram på vägen med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!