Hemtenta... igen.

Då var det dags igen. Hemtenta. Den ska vara inne om en drygt en vecka, söndag 22/5.
Just den helgen jobbar jag så jag vet att jag måste vara klar senast på fredagen.

Den ska innehålla max 4000 ord, dvs max 5 sidor.

Kursen är kul, ämnet är intressant. Motivationen har de senaste tre dagarna lyst med sin totala frånvaro. Paniken ökar och... JAG VILL INTE!!

Jag har skrivit 780 ord. Är långt ifrån klar, har inte läst in allt jag behöver och har inte orkat leta efter en enda artikel.
Och ändå vill jag ha ett VG.

Jag behöver se en riktigt efterlängtad belöning framför mig, men just nu känns det som att inte ens det skulle hjälpa.

Planering är gjord, och dissad flera gånger om. Alla knep jag känner till för att komma igång och jobba effektivt som jag burkar använda mig av med bra resultat bara förkastar jag.

Dumma mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!