lite bilder från vad vi har gjort!



Vi har haft städdag i föreningen. Jag sysslade med att gräva om en sandlåda i jagkt på kattskit så att alla barn kan leka där igen utan att komma hem med otrevligheter. Thelma hjälpe till. Efteråt var det grillning med föreningen och det kan ju inte Thelma missa!

Ibland åker vi på utflykt!


Anders kör!


Jag har oxå solgalsögon!


Anders kör i tunneln....

.. där jag kom på att det inte var så bra att ta kort med blixt.. omgivande bilar trodde det var fartkameran som tog kort och saktade ned! Haha!



Slutdestination! En förväntansfull Thelma väntar, väntar och väntar på...


..och här kommer hon!!

Gudmor Annica! Som tyvärr Thelma blev jätteblyg för.

Om man är ensam tjej bland alla killar som kör lastbil blir man kallad Princess!

Lite skeptisk, men vågar provsitta med pappa!

Thor däremot trivdes bra hos Annica!



Annica har en snygg väldoftande kille med sig när hon kör!


Sommarens leverans


Thelma var blyg när vi träffade Annica, men vinkade glatt när vi åkte och sa " Jag kommer snart" Och det stämmer ju.. i sommar ska vi till henne i Danmark och Thelma ska få rida! Det ser hon fram emot!

Vi åkte hem, där Emma, Elin och Per väntade. Bra värdar som vi är satte vi dem i arbete, dock med dryck!

Bra exempel på att kvinnor har simultankapacitet, för vem kan underhålla barn, rensa ogräs och dricka öl samtidigt?

Thor är en kulturell och vill hänga med. Senaste saken som är så roligt är att läsa tidingen och göra push-ups samtidigt!

10, 11, 12, sen tar jag kulturdelen!

Kommentarer
Postat av: yvonne
2011-05-13 @ 16:24:37 URL: http://yzza.bloog.se

Det var verkligen roligt att både läsa och titta på fotona. Mina underbara små barnbarn. Du är så himla duktig att få ihop det. Du blir en jättebra författarinna.

Kram från svärmor


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!