Summering av 2013 i bilder

Jag började nytt jobb!
 
 
Är fortfarande jättekär i min gubbe!
'
Thelma målar detaljerade porträtt av sin far...
 
Barnen växer så det knakar!
 
 
Thor ska bli austronaut, eller brandman eller lastbilschafför
 
 
Thelmas sista besök på BVC
 
 
Vi lagar mat, bakar och pysslar. Ibland blir det ganska så stökit...
 
 
Mira flyttade hem till oss- ännu en lat goskatt!
 
 
Många besök hos sjukvården... men tack vare ny medicin, delad i dosett mår jag rätt så okej nu.
 
 
Jag började sticka... filtar, halsdukar, sockor.. ja allt! Och det är så roligt!
 
 
Jag har krymt! Och kan nu äntligen igen börja handla på barnavdelningen....
 
 
Och en sak är klar: 2014 ska jag se till bli så bra! Mitt 35:e år kommer bli kanon! Och jag har många roliga planer!!
 
 
GOTT NYTT ÅR ÖNSKAR STICKTANTEN!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!